پریماهپریماه، تا این لحظه: 11 سال و 9 روز سن داره

فرشته بهاری مامان و بابا

جشن تولد یک سالگی

1393/2/14 0:40
نویسنده : مامانی
384 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازنینم الان که دارم برات می نویسم فکر کنم نزدیک دو هفته باشه که یک ساله شده ای و چقدر زود گذشت و دختر کوچولوم یک ساله مزه مادر شدن به من داد چه روزهای خوبی را با هم سپری کردیم .

دختر عزیزم 4 اردیبهشت اولین تولدت با حضور همه فامیل برگزار کردیم و خدا را شکر جشن تولد به خوبی و با شکوه برگزار شد و به همگی حسابی خوش گذشت و تو کلی ذوق کرده بودی ولی بعضی مواقع از فرط خستگی بدخلقی میکردی که البته حق هم داشتی.

در پایان یکسالگی دستت به میز میگیری و به خوبی می ایستی ، مامان و بابا میگی و با جیغ زدن حرفت میخواهی بهمون بفهمونی، خیلی فضول شدی با انگشت های کوچولوت کنترل تلویزیون تو دستت میگیری و باتری هاش در میاری، تلویزیون و ریسور خاموش و روشن میکنی و بعضی موقع ها مامان و بابا را عصبی میکنی .حالا که وارد یک سالگی شدی 2 دندان پیشین پایین و 4 دندان پیشین بالا داری و بخاطر این 6 دندان خیلی کم غذا شدی طوری که برای واکسن یکسالگی بهداشت بردیم وزنت 9400 وقدت 74 بود و پرستار گفت رشدت کافی نبوده است.مامانی که خیلی تلاش میکنه غذاهای متنوع برات بپزه شاید به دهنت مزه کنه و بخوری و ما با خوردنت شاد بشیم انشاا... که دفع بعد میام برات بنویسم اشتهات برگشته باشه و خوش غذا شده باشی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)