پریماهپریماه، تا این لحظه: 11 سال و 26 روز سن داره

فرشته بهاری مامان و بابا

هشت ماهگی

1392/10/4 19:51
نویسنده : مامانی
239 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم هشت ماهگیت مبارک باشه هشت ماهگیت مصادف بود با دوم دی ماه نود ودو و این ماه هنوز دکترت نبردم تا وزن و قدت اندازه بگیره ولی به نظر میرسه خدا را شکر همه چیز خوب باید باشه. دختر کوچولو من که هنوز خبری از چهار دست و پا رفتنت نیست و هنوزم دندان کوچولوهات در نیومده تنها کاری که میکنی این که کامل می شینی و با اسباب بازیهات بازی کنی و برایم گهگاهی دد دد یا بابا میگی و من کلی عشق میکنم . از دمر شدن خیلی بدت میاد گاهی برای برداشتن اسباب بازیت از روی زمین یه شیرجه میری وبعد جیغ میزنی که من بلند کنید .عادت بدی پیدا کردی که دیگه دوست نداری شبها توی گهوارت بخوابی و شبها پیش من و بابایی میخوابی و تا صبح مرتب شیر میخوری در حالیکه کوچولوتر که بودی وسط شب برای شیر خوردن بیدار نمیشدی.  

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)