پریماهپریماه، تا این لحظه: 11 سال و 26 روز سن داره

فرشته بهاری مامان و بابا

هفته سی و هفتم بارداری

1392/1/29 12:30
نویسنده : مامانی
290 بازدید
اشتراک گذاری

دختر عزیزم هفته سی و هفتم بارداری به خوبی به پایان رسید و حالا در هفته 38 به سر می برم چیزی دیگه نمونده که تو را ببینم .گاهی وقت ها که به زایمانم فکر میکنم ترس تمام وجودم میگیره و نگران میشم اما سعی میکنم با فکر در آغوش گرفتن دختر عزیزم ترس خودم از بین ببرم.

چهارشنبه 28 فروردین نوبت دکتر دارم و خانم دکتر روز زایمانم تعیین میکند به احتمال زیاد هفته آینده در آغوش میگرمت بابایی خیلی چشم انتظارته و میگه این دختر گلم کی میاد.

 دختر عزیزم اسمت را هم انتخاب کردیم البته وقتی من و بابایی با هم ازدواج کردیم تصمیم گرفتیم اسم دختر و پسرمان پریماه و پوریا باشه و حالا که خدا بهمون دختر ناز داده اسمت قرار شد پریماه باشه بابایی که از وقتی فهمید دختر دار شده اسمت همه جا اعلام کرد و تو خانه راه میره و میگه پریماه جونم دلم برات یه ذره شده کی میای که از لبات بوس بگیرم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)